woensdag 2 januari 2013

Lace Lamp

 
Tata!!!!!
 


Poging 1 Oudjaarsdag s'middags de kleedjes bleven eerst niet liggen.
 S'nachts (1januari) om 1/2 2 toen we wilde gaan slapen, bleek de ballon leeg.
 Alle kleedjes verfrommeld.
 En aangezien ik paverpol gebruikt had en de kleedjes nog iets buigzaam waren.....
 Aan de slag!!!
 Buiten in het donker de skippybal gezocht.
Poging 2. Om 4.15 lag ik in mijn bed. 
Hoe creatief kun je het nieuwe jaar beginnen!!!!
 


Mijn eerste goede voornemen voor 2013 is...
 de neat ripple blanket afmaken( heerlijk haaknaald 5).
Ik was hier van de zomer al aan begonnen,
 maar er kwamen een aantal andere projectjes tussendoor.
;-)



4 opmerkingen:

  1. Super leuk je lamp! En ik zag dat je mee wilt doen met onze actie. Zou je ons kunnen mailen actievoorhappyhippo@gmail.com Dan geven we je nog wat extra gegevens!
    Groetjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En natuurlijk super leuk dat je mee wilt doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf die lamp...dat is het 'nachtwerk'wel waard geweest!;-)

    BeantwoordenVerwijderen