vrijdag 17 mei 2013

Campingbedje









We wilde alleen met de auto zonder aanhangwagen op vacantie.
Dus moesten wij ons beperken met de spullen die mee konden.
Campingbedje was dus geen optie.
Alleen op een matje zag ik niet zo zitten. 
Het is een grote boef en heeft nog een eigen hoekje /nestje nodig.
Ik ben gaan zoeken.
Hier vond ik veel tips.


Alle ingrediënten waren aanwezig.
*self inflating mat (65 x200cm) 
*Stof (allemaal restjes)
*4 deelbare ritsen van 40 cm (oké nog wel aangeschaft op de markt 2 euro per stuk mazzeltje!!)
*klittenband
*pvc pijp

Dus ik dacht dat doen we even.
Pffff...
Het was een hele klus. 

Het was de moeite meer dan waard.
Hij is zo trots op zijn kikkerbed.

3 opmerkingen:

  1. wat een geweldig bed ( en sprei ) en manneke
    mooie foto

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Erg mooi en praktisch! Lief ventje! Dat gaat helemaal goed komen.

    Liefs, Evita

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo,

    misschien wel heel brutaal, maar ben opzoek naar zo'n bedje dat je gemaakt hebt. Maar nog met weinig resultaat. Nu ziek ik dat deze post al enkele jaren oud is en vraag ik me af of je jouw bedje nog hebt en of je deze misschien wil verkopen?! Groetjes Lisette

    BeantwoordenVerwijderen