maandag 10 maart 2014

Gelukt!


Gelukt!
Ik zag dit mooie vest (in het rood) al een tijdje op pintrest.
Staat al een tijdje op mijn wensenlijstje.
Vorige week kreeg ik ineens de flow.
Wol gehaald.
Geen patroon te vinden ( het originele bericht van de blog gehaald).
Maar gelukkig zwerven er nog genoeg foto's rond op het net.
Dacht goed kijken en dan doe ik het wel even.
Was toch nog een hele puzzel.
Maar de aanhouder wint





Wat een berg draadjes. 
Lijkt wel een vogelnestje.
Lijkt me wel lekker zacht zitten,
 moet er toch niet aandenken dat ik de hele dag op een bosje stokjes moet zitten.
....We dwalen af....
Ik ga de draadjes in houdertje buiten ophangen.
zal een vrolijke boel worden in de nestjes.

Geniet van het super mooie weer.

27 opmerkingen:

  1. Esta muy bonito,me encanta este saco de gannys.
    Yo también lo tengo en mi lista.
    Muy bello!!!.
    GABY_MANOJITOSDEIDEAS.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had niet gedacht dat je dat zou maken van de voorbereidingsfoto's. Prachtig gemaakt!
    Ik ben benieuwd hoe hij staat als je hem aanhebt.
    En de vogeltjes.....die krijgen dit jaar vrolijke nestjes bij jullie in de tuin.

    groetjes, Marijke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Marlies, wat onwijs mooi geworden!!! Ik ben erg benieuwd hoe ie je staat..... Veel plezier met dit vest, lekker als jas nu? Groetjes, Claire

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohhh wauw wat mooi geworden zeg! Knap hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. O wat is je vest mooi geworden daar zul je vast veel plezier van hebben en een bekijks.
    Lieve groet Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw! Wat een werk is dat geweest, mag je trots op zijn!
    Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow! Knap gedaan zeg!
    Veel draag-plezier ☺.

    Lieve groet, Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig!
    Dat moet nog een hele klus zijn geweest!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WOW! Fantastisch! Wat Mooi! Dat is een vest om trots op te wezen! Heel veel plezier met het dragen ervan! Super gaaf hoor! groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooi! En zo knap zonder patroon, petje af hoor. Show je hem ook nog terwijl je hem aan hebt? Enneh.. ik moet er ook niet aan denken om op een bosje takken te moeten zitten, hihi. Wat zullen de vogeltjes blij zijn met jouw draadjes! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oooooh, wat mooi! Trek je 'm nog wel eens uit? Ik zou er zelfs in slapen... Prachtig gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Echt prachtig geworden, je zal zeker veel complimenten krijgen als je hem aan hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Toch ook nog maar even het berichtje over het vest opgezocht, gaaf gedaan!!! Heel erg mooi! Daar heb je vast veel plezier van!

    Liefs, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wow wat is het mooi geworden. Heel veel plezier er mee!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oh so stunning! And thou used so many types of granny shapes and stripes in one project! Bravo! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een gaaf vest zeg...Ben er verliefd op.
    Als dit vest toch te koop zou zijn ?

    Dan maar ervan dromen!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Geweldige vest, kan ik veel inspiratie uit halen. Maar waar ik zelf laatst ben achter gekomen is dat je rest draadjes beter niet kunt aanbieden aan vogels. http://www.goodknitkisses.com/psa-dangerous-yarn-scraps-for-birds/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wow, wat mooi gelukt! Ik heb dat rode vest net als jij al een tijd geleden opgeslagen om het ooit eens te gaan maken. De jouwe is goed gelukt. Heb je nog tips? En met welk nummer haaknaald heb je hem gemaakt?

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat ontzettend mooi! Ik zou graag willen weten welke garen/wol je hiervoor hebt gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Heel mooi ga ook beginnen hoeveel bollen heb je gebruikt?

    BeantwoordenVerwijderen