maandag 12 mei 2014

Mijn moederdag

 Een lekker ontbijtje met leuke cadeautjes. 
Ze hebben erg hun best gedaan.
 De mannen hadden ook nog samen een lekkere appeltaart gebakken.
 Mijn nieuwe mok.

Nu is het alweer maandagochtend.
Buiten regent het....
 Ben ik op theevisite bij mijn kleine oogappeltje.
Hij maakt heerlijke opa thee (thee met melk) 
;-( mama dit is echt heel lekker ;-(
Samen smikkelen van een stukje zelf gemaakte appeltaart
geniet ik nog even van dit moeder zoon moment.
Lekker samen rommelen.
Papa en grote broer niet thuis.
Over 4 maanden is hij 4 en gaat hij naar de basis school.
Hij is er echt aan toe.
Ik kan verlangend uitkijken naar weer wat tijd voor mezelf.
maar dit soort kleine geluks-momentjes zullen dan helaas een stuk minder worden.


7 opmerkingen:

  1. Ach ja, dat gevoel herinner ik me nog goed! Genieten van de tijd met je jongste thuis en verlangen naar de vrijheid als hij naar school is! Het is en blijft een dubbel gevoel.
    Als ik het zo lees is het nu toch vooral genieten en dat gevoel blijft je bij. Fijne tijd met je jongens!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Héérlijk.....zo'n extra dagje nagenieten van het weekend ☺!

    Lieve groet,

    Caroline.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hier genieten we ook van de laatste 4 maanden klein meisje thuis!
    Wat gaat de tijd toch snel....

    BeantwoordenVerwijderen
  4. P.S. Mooie kleurtjes wol, ben benieuwd wat je ervan gaat maken?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een gezelligheid! Lekker nog even genieten van je mannetje. XX Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  6. MMMmmm lekkere appeltaart. Waarom heb ik zo geen twee bakmannen?

    Bij jou ziet het er allemaal heel gezellig uit.

    BeantwoordenVerwijderen